Tuesday, February 13, 2007

The Subtle Decade

If you listen to Mix 96, you know Cat Spencer (our morning guy) turned 40 recently. We were at his surprise party over the weekend. The theme was 80's!! Feast your orbs on our radical style. And be jealous. Because I know you are.





6 comments:

Maria said...

YUP, I am extremely jelous... I am going to pull out my neon legwarmers when I get home.

Who is the dude with the exposed skin??

Ma Horton said...

Yep thats Ma's old fuschia sweater and looks like Corn is carrying my first grankid .

Marisa said...

The lyric "Gonna dress you up in my love..." keeps playing in my head...

Looks like a hoot!

j51 said...

is Mat blushing.... nice red cheeks
j51

Newsguy Bob said...

Yeah, we used to have 80s parties when I was in college. Oh wait, that WAS the 80s. :)

Let's put Trivial Pursuit away for a while and play Pac Man.

N@ Lauzon said...

Corn knows how to rock a pornstache.

(it's not real, btw)